[Talk-cz] Správný operator u rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Leden 8 08:56:46 UTC 2018

Ahoj, ja jsem o tom kdysi premyslel to udelat hromadne, ale pak jsem
dospel z zaveru, ze tyhle rozcestniky jsou zhavi kandidati na celkovou
kontrolu, takze jsem to nedelal s tim,ze je vhodne ho zkontrolovat
cely (vcetne napojeni na znacky apod). Kdyz se to opravi hromadne, tak
se ta informace, ze tento rozcestnik nebyl asi uplne v poraduk ztrati.
Ale asi to neni nic kritickeho.

Bye