[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Leden 5 11:10:50 UTC 2018

On Fri 2018-01-05 12:02:46, jozka na razdva.cz wrote:
> Vy vite, co bude za rok? Opravdu se chceme dostat do viru bazenu, ktere si rodinka po zime vytahne pokazde na trochu jine misto? Zmapujem i ty stany pro decka na zahradach? Mam taky spustu tipu na odlozene mobilni bunky, jdem do toho?
>
> A mimochodem, mapy mne zivi, proto jsem napsal, co jsem napsal...

Jak rikam, kriterium je "bude to tam i za rok?".

Coz u nafukovaciho bazenku asi nebude, u stanu pro decka urcite
nebude, ale u maringotky ktera tam stoji 4 roky je asi pravdepodobne
ze tam bude i patej.

Ano, veci pevne spojene se vetsinou nehybou, ale jsou veci "pohyblive"
u nichz zkusenost / mistni znalost / etc rika ze se nepohybujou.

								Pavel