[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

Jan Martinec jan na martinec.name
Pátek Leden 5 11:47:06 UTC 2018

Za rok? Nevíme, co bude zítra.

http://www.openstreetmap.org/way/12221515#map=16/50.1144/14.4167

Tohle tam mělo být i za deset let - a není, a nebude; mapa je vždy nutně
nekompletní a neaktuální. Proto jen odhadujeme, a proto je mapa
editovatelná, a proto se teď dohadujeme, jestli má cenu držet v db
divnobazény. Asi bych to nemapoval, ale mazat mi to připadá zbytečné, byť
to tam teď je a za měsíc třeba nebude.

Zdar,
HPM