[Talk-cz] Správný operator u rozcestníků

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 5 11:56:46 UTC 2018

> Poslechl jsem si přednášky z OpenAlt. Jestli jsem to dobře pochopil, tak
> bych u turistických tras měl používat jak relace, tak cz:KČT. Zatím jsem
> dával jen relace v domnění, že KČT je historie.
> Je-li KČT potřeba, tak tagy doplním. Dají se v iD najít všechny mé změny?
> Vašek

Tohle dohledávám přes overpass turbo, v iD to bude problém.

Co přesně chceš opravit? Zrovna totiž přemýšlím, že chybějící
operator=cz:KČT hromadně doplním k rozcestníkům, které mají referenci tomu
odpovídající - tedy ve formátu AA000, jsou v ČR a jsou hiking=yes