[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Leden 5 12:31:44 UTC 2018

Dovolím si reagovat za sebe:

- vadí to, že je toho spousty a konkrétní zdroj nebyl uveden ani po
několika přímých dotazech (pokud nám proběhnou jednotlivosti, není to
takový problém)

- pochybný zdroj: na kompatibilních mapách se to v době, kdy to fell3
mapoval, najít nedalo. Vidět to bylo buď z ortofota katastru, mapy.cz nebo
google (hlavně to ortofoto katastru, které mimo Prahu přece nelze
používat). Nic z toho není podklad pro mapování. Konkrétní případy se tu
probíraly loni.
Kde jinde to sebral když to neřekne?
pozn: fotí/fotil pro Mapillary, ale z toho nenamapuje 100% polohu bazénu na
zahradě domu / cestu za plotem, kam podle jeho vlastních fotek není vidět z
ulice. Obojí je samozřejmě v OSM bez omezení přístupu.

- nekompletní/chybná data: většinou (odhaduji víc jak 95% jsou to soukromé
bazény na zahradách domů), tedy to access=private chybí

O užitečnosti těch dat se bavit nehodlám. Uživatele fell3 se mi
patrně podařilo urazit, i když nechtěně, takže od 8.11. na OSM nesáhl.
Původně jsme se s ním přece chtěli jen a pouze domluvit a DOČASNĚ zastavit
či zpomalit jeho mapování, které se spíš zdálo bezhlavým hrnutím dat do
databáze.