[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Pátek Leden 5 12:38:28 UTC 2018

Poznámka pro sebe: za žádných okolností proti sobě nepoštvat Majku.

Vzhledem k pravděpodobnosti nekompatibilních zdrojů jsem pro smazání.
Veřejnosti přístupné bazény snad někdo zmapuje znovu a legálně.