[Talk-cz] Výzva k hlasování - bazény Fell3 - smazat nebo private

osm na kub.cz osm na kub.cz
Pátek Leden 5 14:20:38 UTC 2018

Za mě je má dva jednoduchý body

  * Pokud jsou to licenčně vadná data pak smazat.

  * Pokud nejsou vadná, tak nemezat tak access=private. Bazény na
    zahradách občas taky mapuju a je to dobrý orientační bod, ale
    access=private je zásadní pro ten usecase - jdeme se koupat, koukni
    na mapu kam.

a jeden méně jasný

  * pokud není jasné jestli jsou nebo nejsou a expertní odhad majky říká
    že jsou, tak smazat.

o těch prvních dvou jsem ale přesvědčen.