[Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Vratislav Filler vrataf na centrum.cz
Pátek Leden 5 15:54:13 UTC 2018

Ahoj,

hojně jsem využíval pro ověření existence či rozsahu cyklopruhů (korekce potom, co to tam nejdřív namalujeme od oka), a pro cyklo infra vůbec, mimovegetační pro ověření přítomnosti a charakteru cest a chodníků, apod., pro bezmotorovou byly starší ortofoto málo použitelné. Výhodou je i častá aktualizace, právě u cykla, kde se stav docela často mění.
Kdyby se někd hecnul, tak podle toho může v Praze udělat předsunuté stopčáry.

V.

> Od: Jethro <xtompok na gmail.com>
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 03.01.2018 16:38
> Předmět: Re: [Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Zdar,
 určitě pruhy, prezentovat jako "Zlepšení pro mnohé automobilové
 navigace" ;-) Já jsem jich taky zmapoval docela dost právě podle (a
 díky tomu, že se uvolnily) IPR ortofoto.
 MSF
 Jethro