[Talk-cz] Statistika využití CZ:IPRPraha:ortofoto

Jethro xtompok na gmail.com
Středa Leden 3 15:38:06 UTC 2018

Zdar,
určitě pruhy, prezentovat jako "Zlepšení pro mnohé automobilové
navigace" ;-) Já jsem jich taky zmapoval docela dost právě podle (a
díky tomu, že se uvolnily) IPR ortofoto.
MSF
Jethro