[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pátek Leden 5 16:55:09 UTC 2018

Ahoj,

Koukal jsem na to a je to v pořádku. Chybělo pouze přidat dva úseky
kruháče do relace silnice I/43, ale to je drobnost. Pěkná práce! Pokud
by ses v okolí vyskytoval častěji, možná by stálo za to zmapovat
odbočovací pruhy.

Michal