[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Leden 5 20:13:39 UTC 2018

pro zajímavost [...], dneska ráno jsem tam jel

za tohle by se projektanti měli pro výstrahu věšet na šibenici uprostřed

nicméně nerozumím, co by mělo být potřeba s tím mapováním odbočovacích pruhů?

pokud mi to utkvělo v hlavě správně (sledoval jsem více provoz než vodorovné
značení, a za třináct hodin paměť docela vyprchá), tak na tom novém úseku

http://www.openstreetmap.org/way/164599152

se odbočuje z obou (viz výše o šibenici)

což by se asi psalo takto:

turn:lanes=through;right|through;right

což je asi zbytečné, neb to nevyjadřuje žádné omezení možnosti (ne)odbočit

...?

K.