[Talk-cz] Jednosměrka

marek polakmarek na centrum.cz
Sobota Leden 6 08:49:24 UTC 2018

Spíš jde o to, jestli to mám správně označeno. V navigaci se to může změnit, pokud to nějak zvládne, ale hlavně aby to bylo dobře v mapě zadáno.

Marek Polák

On Fri 2018-01-05 19:58:13, Jiří Komárek wrote:
 > Nejsem si 100 % jistý, ale řekl bych, že "chyba" bude v navigaci: zřejmě
 > neumí navigovat podle ročních období. Dotaz bych vedl na vývojáře navigace
 > (a tady si nejsem jist, zda-li budou ochotní takovouto funkcionalitu přidat.
 > Přeci jen, je to dost speciální případ)

 Tohle je pro navigaci... celkem problem. Predstavte si ze vyjizdite na
 konci brezna...

 Spousta navigaci ma predpocitana reseni (aby umeli hledat "hned" a
 netrvalo to 10 sekund)... a tam ta podminena jednosmerka nejspis
 nepujde rozume udelat :-(.
 Pavel

 --
 (english) http://www.livejournal.com/~pavelmachek <http://www.livejournal.com/~pavelmachek>