[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Karel Volný kavol na seznam.cz
Sobota Leden 6 17:29:05 UTC 2018

zdar,

> Pokud dobre koukam na mapillary fotky z toho dne, z praveho pruhu neni
> mozne jet rovne (v nasledujicim useku ma kruhac pouze jeden pruh),

toto se zcela zásadně liší od mého pozorování

že jsem blbě přečetl značku ve vnějším pruhu považuju za relativně
pravděpodobné, jel jsem vnitřním

ale že by dál pokračoval pouze jeden pruh, hm, tak to jsem si skoro jist, že
dva pruhy jsou aktuálně po celém obvodu, možná s vyjímkou krátkého úseku mezi
výjezdem a příjezdem směr Svitavy

každopádně tedy je-li nejasnost, bez ověření v terénu (zítra cca 18:20 si mohu
obkroužit kolečko :-)) nic editovat nebudu

K.