[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Sobota Leden 6 16:32:41 UTC 2018

Ahoj,

diky za komentare. V puvodni verzi jsem se snazil aspon zachovat, kolik
je kde pruhu.

Pokud dobre koukam na mapillary fotky z toho dne, z praveho pruhu neni
mozne jet rovne (v nasledujicim useku ma kruhac pouze jeden pruh), takze
jsem nastavil

turn:lanes=through;right|right

Stejne tak jsem doupravoval odbocovaci pruhy na ostatnich usecich podle
toho jak byly citelne. Diky Michalovi za doporuceni stylu -- s nim je
vse jasne a hned viditelne.

Jakub