[Talk-cz] špatné párování fotek rozcestníků

majka majka.zem+talk na gmail.com
Neděle Leden 7 16:04:36 UTC 2018

Nevím jak Vám, ale mě se přestaly fotky rozcestníků zobrazovat na
openstreetmap.cz. A to včetně toho jednoho, který je vložený včera (takže
po té velké uklízecí akci). Stalo se někdy mezi druhou hodinou a současnou
chvílí, okolo druhé jsem je ještě všechny viděla.
Vrstva chybných rozcestníků se ukazuje správně (tedy ty nafocené tam
chybí), jen se nezobrazují vůbec žádné nafocené - tedy ani mapy a
informační tabule. Řekla bych, že problém je s databází jako takovou.