[Talk-cz] špatné párování fotek rozcestníků

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Neděle Leden 7 16:13:24 UTC 2018

ano potvrzuji, že na openstreetmap.cz se při zapnutých vrstvách foto
rozcestníků a chybné rozcestníky nezobrazují žádná fota rozcestníků
---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 1. 2018 17:05:52
Předmět: Re: [Talk-cz] špatné párování fotek rozcestníků
"

Nevím jak Vám, ale mě se přestaly fotky rozcestníků zobrazovat na
openstreetmap.cz(http://openstreetmap.cz). A to včetně toho jednoho, který
je vložený včera (takže po té velké uklízecí akci). Stalo se někdy mezi
druhou hodinou a současnou chvílí, okolo druhé jsem je ještě všechny viděla.

Vrstva chybných rozcestníků se ukazuje správně (tedy ty nafocené tam chybí),
jen se nezobrazují vůbec žádné nafocené - tedy ani mapy a informační tabule.
Řekla bych, že problém je s databází jako takovou.