[Talk-cz] Turistické trasy KČT - route=foot, route=hiking nebo podle náročnosti?

<0174 v0174 na v0174.net
Pondělí Leden 8 10:01:24 UTC 2018

Ahoj,

nemůžu to teď najít, ale myslím, že tu proběhlo - hiking pro turistické
trasy (typicky KČT), foot pro takové ty krátké naučné okruhy pár km max,
viz EN wiki: /"Typically easier routes, usually on paved surfaces."/[1].
Ta stránka co odkazuješ je pro OpenTrackMap, předpokládám, že to nemá
být zdroj k tagování.

Vojta

[1]
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:route#Walking_routes_.28also_hiking_and_pilgrimage.29