[Talk-cz] Turistické trasy KČT - route=foot, route=hiking nebo podle náročnosti?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Leden 8 10:48:10 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: <0174 <v0174 na v0174.net>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 1. 2018 11:02:35
Předmět: Re: [Talk-cz] Turistické trasy KČT - route=foot, route=hiking nebo
podle náročnosti?

nemůžu to teď najít, ale myslím, že tu proběhlo - hiking pro turistické
trasy (typicky KČT), foot pro takové ty krátké naučné okruhy pár km max, viz
EN wiki: "Typically easier routes, usually on paved surfaces."[1]. T

"

Taky to tak beru. Foot spíše pro procházkové trasy po okolí, hiking delší
trasy, hlavně po horách, ale nejen tam.

"

a stránka co odkazuješ je pro OpenTrackMap, předpokládám, že to nemá být
zdroj k tagování.

Vojta

"

Tak OpenTrackMap sice už nefunguje a myslím, že jsme ji nikdy neviděl
fungovat, ale ten seznam je docela pěkný. Jen by chtěl aktualizovat.

[1] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:route#Walking_routes_.28
also_hiking_and_pilgrimage.29
(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:route#Walking_routes_.28also_hiking_and_pilgrimage.29)