[Talk-cz] Incline tag na highway=steps (was: Dlouhé zimní večery)

Vladimír Domes vladimir.domes na gmail.com
Pátek Leden 12 06:39:58 UTC 2018

> Od: Matej Lieskovský <lieskovsky.matej na gmail.com>
> Datum: 11. ledna 2018 22:02
> Předmět: Re: [Talk-cz] Dlouhé zimní večery.
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
>

> Mám jednu opravdu noob-friendly věc: snažím se doplnit incline tag na
schodiště.
> Tady je odpovídající overpass: http://overpass-turbo.eu/s/uCC

Ten overpass dotaz podle mě není úplně dobře.
*" .. when steps do have an incline tag, it should be up ...  known
exceptions:  oneway down"*

Toto přece není specifikováno, viz dokumentace:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dsteps

Je tam pouze o preferenci "Up", ale "Down" může být i standardních
(ne-oneway) cestách.

*".... the key incline <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:incline>=*
should always be added to the way"*
  V.