[Talk-cz] Incline tag na highway=steps (was: Dlouhé zimní večery)

Vladimír Domes vladimir.domes na gmail.com
Pátek Leden 12 07:05:04 UTC 2018

Nebo přesněji, ne že by to bylo úplně špatně, ale podle mě raději nejdříve
pořešit ty, kde to není vůbec, než řešit i ty, které jsou v pořádku, ale
nevyhovují preferencím.

A ušetřený čas věnovat rozjetým a nedokončeným úkolům, jako poštovní
schránky atd.