[Talk-cz] opendata Agentura ochrany přírody a krajiny ČR

Ha Noj ehanoj na gmail.com
Úterý Leden 16 08:41:22 UTC 2018

No spíš co by mělo být předmětem importu, protože MCHÚ a VCHÚ už
importovány máme z EEA.
Možná bych se zamyslel nad zonací VCHÚ a památné stromy. Naturu2000,
biosféry, ramsara a mokřady bych do OSM nedával...

ha
hanoj