[Talk-cz] opendata Agentura ochrany přírody a krajiny ČR

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 16 08:59:42 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ha Noj <ehanoj na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 16. 1. 2018 9:42:36
Předmět: Re: [Talk-cz] opendata Agentura ochrany přírody a krajiny ČR
"No spíš co by mělo být předmětem importu, protože MCHÚ a VCHÚ už
importovány máme z EEA."

A udržuje to někdo? Minimálně by to chtělo zkontrolovat, že máme v OSM vše.
Podle mne spíše ne.

"
Možná bych se zamyslel nad zonací VCHÚ a památné stromy. Naturu2000,
biosféry, ramsara a mokřady bych do OSM nedával...
"

Jo, hlavně kvůli těm památným stromům by se mi to líbilo. I když, někde jsem
narazil na "památný strom", ze kterého se vyklubala celá alej :-D

Případný import by si na to musel dát pozor.

ha
hanoj