[Talk-cz] opendata Agentura ochrany přírody a krajiny ČR

Jiří Komárek xkomczax na centrum.cz
Úterý Leden 16 09:04:15 UTC 2018

co hanoj + reimport MCHÚ (možná i VCHÚ). Máme v OSM dost neaktuální data
a v EEA jsou taktéž zastaralá (narozdíl od mapy.cz).

natura2000, biosféry, ramsara i mokřady by se mi v OSM líbily, snad
jednou... ;-)