[Talk-cz] opendata Agentura ochrany přírody a krajiny ČR

Jiří Komárek xkomczax na centrum.cz
Úterý Leden 16 09:58:29 UTC 2018

V tom datasetu ale mokřady nejsou: jsou tam oblasti, které jsou chráněné
jakožto mokřady (mokřadné oblasti či jak se to nazývá) ;-)

viz
http://gis-aopkcr.opendata.arcgis.com/datasets/51450a3528274cb397f0ad6783a8261d_11
(například je tam celé Litovelské Pomoraví)