[Talk-cz] Počet pater z RUIAN

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Středa Leden 17 11:59:22 UTC 2018

Dobry den,

ve starsich datech RUAN bylo vetsinou jen jedno patro. V novejsich datech se nejaky pocet pater > 1 vyskytuje casteji. Pocet pater se nesmi brat jako smeroplatny. Dokonce i u jinych zdroju patra nesedi. Jedina moznost je mistni navsteva ale i tak byvaji problemy jak zapocitat patra pudnich vestaveb nebo domu ve svahu.
Nejlepsi je pretrasovat budovu podle RUIAN pokud jeste neni a doplnit pocet pater dle znalosti.

From: "Vladimír Semotán" <semotanv na gmail.com>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Sent: Wednesday, January 17, 2018 12:45:26 PM
Subject: [Talk-cz] Počet pater z RUIAN

Zdravím,

chci se zeptat: neřešil někdo z Vás nějaké procento chybovosti atributu počtu pater importovaných z RÚIÁN? Mě osobně připadá, že je v tom tak moc chyb (už ze zdroje), že je to prakticky nepoužitelná informace. Kdyby to bylo +- 1 patro, ale narážím na extrémy 4 vs. 10 pater a podobně. Třeba takové náměstí v Chrudimi. Tam nesedí snad ani jeden dům :-/.

Ani nevím, jestli má můj příspěvek do diskuze nějakou pointu. Spíš je to takový povzdech.
Díky za přečtení :-)

Vladimír