[Talk-cz] Počet pater z RUIAN

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Leden 17 12:09:08 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vladimír Semotán <semotanv na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 17. 1. 2018 12:46:42
Předmět: [Talk-cz] Počet pater z RUIAN
"

Zdravím,

chci se zeptat: neřešil někdo z Vás nějaké procento chybovosti atributu
počtu pater importovaných z RÚIÁN? Mě osobně připadá, že je v tom tak moc
chyb (už ze zdroje), že je to prakticky nepoužitelná informace. Kdyby to
bylo +- 1 patro, ale narážím na extrémy 4 vs. 10 pater a podobně. Třeba
takové náměstí v Chrudimi. Tam nesedí snad ani jeden dům :-/.

něco se už řešilo. Mám pocit, že se došlo k tomu, že v některých případech
se jedná o reálný počet pater vynásobený počtem vchodů. Ale pokud je jen
jeden vchod, tak to asi bude nějaká chybička. Nevím, jestli to jde v
současné době nějak reklamovat.

Ani nevím, jestli má můj příspěvek do diskuze nějakou pointu. Spíš je to
takový povzdech.

Díky za přečtení :-)

Vladimír