[Talk-cz] Počet pater z RUIAN

Vladimír Slávik Slavik.Vladimir na seznam.cz
Středa Leden 17 12:30:21 UTC 2018

Jsou chyby a chyby...

Matně si vzpomínám že v jakési dědině (Lysice? Drnovice?) jsem viděl
importované domy s počtem pater 1 a 0. Situace na místě byla že 0 pater fakt
nemáme :D Často taky stálo o patro víc než ta oficiální jednička... To bylo
před pár lety, třeba se aspoň ta nula zlepšila.

Taky jsem viděl dědinu kde byly typické domy štít na štítě reprezentované v
RUIAN copypastou obdélníčků v řádce s rozestupy, aby se nepřekrývaly. Tuším
Rychtářov? Taky pár let zpátky. Třeba je to taky spravené. Tam by ty patra
byly asi irelevantní :-/

Ale správně nesprávně, OSM má ten komplikovaný způsob určování pater na
nadzemní, podzemní a střešní, takže s RUIAN to číslo bude těžko sedět i tak.
Nezbývá než si dům prohlédnout na místě, čísla zadat ručně a doufat že to
vydrží další průchod ruianizace.

Povzdech +1...

V.

---------- Původní e-mail ----------