[Talk-cz] Počet pater z RUIAN

Vladimír Semotán semotanv na gmail.com
Středa Leden 17 12:20:41 UTC 2018

Ahoj,

ten počet vchodů je zajímavý "hint". Kouknu-li ale třeba sem:
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/18734715, vidím 10 pater a
žádné uvedené vchody (osm tu informaci odráží) :-/. Na mapy.cz má ta budova
jen 3-4 patra:
https://mapy.cz/zakladni?x=15.7955811&y=49.9512841&z=18&or=0&oc=9jw-txX4kO&source=muni&id=2248&q=chrudim.
Leda by měla ještě 6 pater v podzemí, což se mi nějak nezdá. Ale to neni
ojedinělý případ. Zkoušel jsem generovat 3D model terénu, cca 50x50km
(Čáslav - Pardubice) a také Brno. Je tam těch chyb dost. Nenapadá mě ani
vhodný filtr, protože chyba se zdá být jak u nízkch tak i u vysokých budov
zastoupena dostatečně. Asi budu muset počet pater ignorovat a spolehnout se
na nějakou heuristiku :-/.

Vladimír.