[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Leden 18 00:01:25 UTC 2018

Dne 17.1.2018 v 14:49 majka napsal(a):

> <mailto:lieskovsky.matej na gmail.com>>:
>

>     6) Celý koncept toho, že se má ulice jmenovat stejně, je špatně
>

> Trocha teorie - správně by to snad mělo být podle údajů ČÚZK

To se obavam ze je dost naivni ... vzhledem ke kvalite dat.

Jinak ad nedelitelna mezera, podle me je to zbytecnej udaj navic dost
casto komplikujici spoustu veci (co si budem rikat, je to mnoha editory
nesdelitelna informace a o renederu ani nemluve).

Nehlede na to, ze tam tech znaku znamenajicich totez muze byt vicero ...

Jednak samozrejme unicode ... pak taky napriklad &#xA0; nebo   to
se nam to komplikuje coz?

A ad unicode znaky ... to bych svym zpusobem prenechal "prirode",
jelikoz a protoze u zdroje to nebude (nejmin po dobu nasich zivotu bude
pro libovolny podobny data unicode sprosty slovo) a na druhou stranu
nema smysl ani nekomu branit to pouzivat.

Ostatne, tech znaku ktery v ceskych podminkach maji vyuzitelnost je
pomerne dost, jen se obavam, ze opet skoncime u toho, ze na klavesnici
nejsou (na ty ostatne neni ani pomlcka).

BTW: To ze ulice vznika z nejakyho obecne pouzivanyho pojmenovani danyho
mista je asi celkem beznej zpusob.