[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Leden 18 05:56:09 UTC 2018

Já bych měl jeden související dotaz.
V naší obci ulice oficiálně jména nemají.
Ovšem třeba do projektu opravy po mně starosta chtěl, abych tam uvedl
určité jméno. Jak případně tagovat takováto neoficiální (= nejsou v žádném
registru) jména?

JAnD

---
Ing. Jan Dudík