[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Leden 18 10:18:02 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Fabík <michal.fabik na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 1. 2018 11:09:54
Předmět: Re: [Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic
"2018-01-18 11:02 GMT+01:00 Jan Martinec <jan na martinec.name>:
> No, to se mi nezdá. ČÚZK je sice právně směrodatný zdroj, ale OSM stojí na
> OTGR, čili ověřitelnosti v terénu. Pokud je tam cedule, budiž to zmapováno
> podle cedule (alt_name?).
>
> (Tohle je kupodivu anglicky i slovensky, ale česky ne? No vida, zkusím to
> dlouhém večeru přeložit:
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Good_practice#Map_what.27s_on_the_
ground

Takhle jo, _i_ podle cedule, do alt_name. Prý by ale cedule (resp.
podoba názvu na ní) nemá sloužit jako zdroj pro name.
"

Jestli to spíše nebylo míněno tak, že do name nepatří "Tř. 1. máje", "Kpt.
Jaroše", "Nám. Svobody"...

To je pravda. Do name by se to mělo rozepsat.

Ale jinak nevidím důvod, proč do name tu ceduli nepřepsat.

Michal Fabík