[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Čtvrtek Leden 18 14:39:35 UTC 2018

On 2018-01-18, 13:30 GMT, Marián Kyral wrote:
> Tam je problém, pravidla pravopisu se občas mění a záleží jak
> se k tomu postaví místní samospráva (ta co pojmenovává ulice).

Point nebylo velké nebo malé písmeno (a tady je zcela nepochybně
velké, protože se jedná o bývalou hospodu Jáma,
https://www.openstreetmap.org/way/4387743), ale jednopísmenová
předložka, která si zaslouží oddělit od druhého slova
nezlomitelnou mezerou, což je co jsem v tom textu měl.

Matěj
--
http://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Do not long for the night, when people vanish in their place.
Be careful, do not turn to evil; for you have preferred this to
affliction.
      -- Job 36:20f (NASB)