[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Čtvrtek Leden 18 22:22:54 UTC 2018

On 2018-01-18, 16:49 GMT, Jan Martinec wrote:
> No...ulice je tam od 13.století, zatímco hospoda vznikla i zanikla v době,
> k níž ještě existují pamětníci - jmenovala se hospoda podle ulice, nikoli
> naopak (dokonce vedle Jámy byla kavárna Kyvadlo). Velké "J" by tam sice
> mělo být podle nového pravopisu, byť je ulice asi pojmenovaná podle morové
> jámy, která pravděpodobně pojmenování ani neměla, ale s tou jednoznačností
> jména je to hodně vratké ;)

Tak se omlouvám … o jménu blábolím, i když jsem do té hospody
chodíval na oběd. A pozitivní na tom je, že alespoň vypadá
stejně dobrá jako bývala před těma skoro dvaceti lety. Úžasné.

Matěj
--
http://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

All parts should go together without forcing. You must remember
that the parts you are reassembling were disassembled by you.
Therefore, if you can't get them together again, there must be a
reason. By all means, do not use a hammer.
    -- IBM maintenance manual, 1925