[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Leden 19 13:51:04 UTC 2018

On Thu 2018-01-18 23:10:10, Petr Kadlec wrote:

> Pravidlo o jednopísmenných předložkách je jen české. A jako že by se nikde
> na světě nezlomitelné mezery vůbec nepoužívaly, to bych taky netvrdil…
> Namátkou (i když přiznávám, že jsem čekal větší užití).
> https://www.openstreetmap.org/node/2380290743
> https://www.openstreetmap.org/relation/1074049
> https://www.openstreetmap.org/node/5337546040
> https://www.openstreetmap.org/way/454759316 Či dokonce s ještě
> zajímavějšími variantami… https://www.openstreetmap.org/node/530880275
>
> Každopádně mi to přijde podobné, jako chtít zakazovat třeba pomlčku; jasně,
> [...]

Hmm. A nemam pocit ze by mail mel v subjektu pevnou mezeru, nebo ze by
ve vete co cituju byly pevny mezery. Proste tam nemaj co delat, to je
az veci formatovani pro tisk... Stejne nepatrej do name.

									Pavel