[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Martin Janda jandam na crcdata.cz
Neděle Leden 21 06:17:50 UTC 2018

Dobry den,

  jsem PROTI nedelitelnym mezeram (unicode cislicim). Jako programator v nich vidim spis dalsi problemy pri zpracovani.
*) nastroje - JOSM, webove nepodporuji zobrazeni nedelitelnych mezer
*) nazev ulice s mezerou a nedelitelnou mezerou neni povazovan za stejny. Mozna pomuze normalizace ale ta znamena docela vyznamny overhead.
*) nejsem si jisty ze vsechny adresy/adresni body v ulici dodrzi pouziti nbsp. Jedna ulice muze byt na dvou ways na jedne s nbsp a na druhe s normalni mezerou.
*) regexp - myslim ze i tady mohou byt problemy. Nemam zde moc skusenosti
*) spravne zobrazeni ma byt reseno rendererem i kdyz nebude fungovat ve vsech pripadech spravne

Navrh :-)
Pokud chcete resit problem pak je to "Ch

Martin JANDA