[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Úterý Leden 23 16:56:34 UTC 2018

Ahoj!

Ohledně nbsp: DWG tvrdí, že si to když tak máme rozhodnout sami, případně
se zeptat na Tagging (nikoliv na Talk). Hlasují pro možnost 6.

Co dál?

Mně se možnost 6 fakt nelíbí, prostě buď tam ty nbsp chceme, nebo nechceme.
Můžu napsat na Tagging, ale 1) nejsem si jist, zda se dopracujeme k
výsledku 2) tohle mi (vzhledem k tomu, že to ovlivňuje hlavně nástroje pro
přispěvatele a konzumenty) opravdu přijde spíš jako problém pro Talk.
Technicky vzato máme od DWG posvěcení si to nějak rozhodnout lokálně a
problémy s globálními nástroji řešit pak. Velmi rád bych se vyhnul editační
válce.

Matej