[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Michal Fabík michal.fabik na gmail.com
Úterý Leden 23 17:44:49 UTC 2018

On 23.1.2018 17:56, Matej Lieskovský wrote:
> Ahoj!
>
> Ohledně nbsp: DWG tvrdí, že si to když tak máme rozhodnout sami,
> případně se zeptat na Tagging (nikoliv na Talk). Hlasují pro možnost 6.
>
> Co dál?
>
> Mně se možnost 6 fakt nelíbí, prostě buď tam ty nbsp chceme, nebo
> nechceme. Můžu napsat na Tagging, ale 1) nejsem si jist, zda se
> dopracujeme k výsledku 2) tohle mi (vzhledem k tomu, že to ovlivňuje
> hlavně nástroje pro přispěvatele a konzumenty) opravdu přijde spíš jako
> problém pro Talk. Technicky vzato máme od DWG posvěcení si to nějak
> [...]

Ahoj,
jen takový nápad: co se zeptat v komunitách (na mailing listech) jiných
zemí, jestli to někde nějak řeší? To typografické pravidlo o
jednopísmenných předložkách na konci řádku se zdaleka netýká jen
češtiny. I když je fakt, že asi málokterá z lokálních komunit je na
takové úrovni, aby se něčím takovým vůbec zabývali...

Jinak za mě taky nedělitelné mezery do tagů nedávat, ať si to ošetří
renderer, zas taková věda to snad není.

--
Michal Fabík