[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Čtvrtek Leden 25 08:45:26 UTC 2018

Ano, řekl bych že je žo naivní pohled. Pevné mezery automaticky nepřidají ani
webové prohlížeče za kterými stojí obrovské týmy vývojárů. Proto je potřeba je
v datech mít - jak ve webových stránkách i OpenStreetMap.

Pokud tvrdíš že se jedná pro tagování pro renderer, protože to slouží pouze ke
správnému zobrazení, tak mi tedy vysvětli proč píšeme velká písmena na záčátku
názvů a po předložkách? To taky slouží jen ke správnému zobrazební.
Vždyť v datech může bez problémů být "kralupy nad vltavou", "na poříčí".
To že tam někde mají být velká písmena si přeci může domyslet renderer...

Lukáš