[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Neděle Leden 28 21:48:59 UTC 2018

Ahoj,

super, koukl jsem na okoli a hned v prvnim ctverci mam dva cervene,
protoze nejsou sparovane s POI v OSM (protoze jsou nekolik set metru od
souradnic v POI importeru. Jak pracovat s temito? Posledni editace na
nich je od tebe. Uz jsi to nekam reportoval, nebo ti to mam poslat?

Dale mi chybi informace co pouzit jako zdroj dat pro OSM changeset.
Tvoje zmeny obsahuji z iD pouze informaci "Bing aerial imagery", i kdyz
komentar rika "dle seznamu CP". Asi by bylo fajn toto nejak standardizovat.

Jakub