[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pondělí Leden 29 00:04:46 UTC 2018

Dne 28.1.2018 v 22:48 Jakub Jelen napsal(a):
> super, koukl jsem na okoli a hned v prvnim ctverci mam dva cervene,
> protoze nejsou sparovane s POI v OSM (protoze jsou nekolik set metru od
> souradnic v POI importeru. Jak pracovat s temito? Posledni editace na
> nich je od tebe. Uz jsi to nekam reportoval, nebo ti to mam poslat?

Jestli se bavime o Brnu, tak Brno je hotove. Vsechny cervene v Brne jsou
false-negative.
Jeste to musim napsat do toho taskmanu.

Vsechny ty spatne veci jsem preposlal na postu. Neco spravili (Svazna),
neco ne (Obla).

> Dale mi chybi informace co pouzit jako zdroj dat pro OSM changeset.
> Tvoje zmeny obsahuji z iD pouze informaci "Bing aerial imagery", i kdyz
> komentar rika "dle seznamu CP". Asi by bylo fajn toto nejak standardizovat.

Nevim jestli je to nutne. Ale v taskmanu jsem navrhl hash tag
#taskman-cz-postbox
On to neni jenom jeden zdroj. Tomu exportu CP neni mozne slepe verit,
proto jeste to overovani jak pisu v instrukcich.

Mirek