[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

r00t r00t na r00t.cz
Pondělí Leden 29 00:34:24 UTC 2018

Ahoj,

Otestoval jsem import schranek a zkontroloval jsem neco malo v Praze.
Zatim v kazdem ctverci byla alespon jedna schranka co se mi nepodarilo najit
(pouzival jsem GE/SV, mapy.cz, IPR orto.. vsechny ostatni byly tam kde mely byt).

Hodne schranek v POI importeru uplne chybi, pritom vsechny opravdu existuji
(overeno) tak jak jsou v OSM zmapovane. Co s nimi, ma smysl je nejak zpatky hlasit?
U tech kolem kterych chodim muzu zjistit a doplnit ref (tedy jestli to na schrance
je nekde napsane...).

Dalsi vylepseni pro POI importer by bylo pokud by umel z taskmanu tahat jake
ctverce jsou uz hotove a jejich rozvrzeni. Pripadne zobrazit i ty schranky co
existuji v OSM a nejsou v DB.