[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Leden 29 09:07:02 UTC 2018

> Otestoval jsem import schranek a zkontroloval jsem neco malo v Praze.
> Zatim v kazdem ctverci byla alespon jedna schranka co se mi nepodarilo
> najit
> (pouzival jsem GE/SV, mapy.cz, IPR orto.. vsechny ostatni byly tam kde
> mely byt).
>
> Hodne schranek v POI importeru uplne chybi, pritom vsechny opravdu existuji
> (overeno) tak jak jsou v OSM zmapovane. Co s nimi, ma smysl je nejak
> zpatky hlasit?
> U tech kolem kterych chodim muzu zjistit a doplnit ref (tedy jestli to na
> schrance
> [...]

Ty schránky opravdu chybí v tom importu od České pošty?

Protože při mapování schránek po jižních Čechách jsem zjistila, že ten
import pošty je kompletní. Přesnost je věc druhá.
"Od počítače" se mi nepodařilo dohledat snad 5 schránek po jižních Čechách,
a to tam, kam google streetview nebo seznam panorama nedohlédne. Schránky
na železničních stanicích se dají dohledat na fotkách.

Id schránky - červeně označené na obrázku, tj. 37271:7 (nebo 37271:007,
netuším, zda dáváme úvodní nuly):

​

Z mých zkušeností:

   - největší rozdíly byly dané geokódováním adresa -> gps souřadnice
   (adresa nenalezena, takže se bere např. obec, případně číslo domu
   nenalezeno -> bere se zhruba geografický prostředek ulice)
   - chyby u České pošty - projeví se hlavně v menších obcích: psáno např.
   "obec č. 45", přitom schránka je "obec č. 25"

Dohledání "červených schránek", aneb kde hledat - nejčastější umístění:

ve městech:

   - křižovatky
   - blízko telefonních automatů
   - úřady / policie / zdravotnická zařízení apod.

v obcích:

   - náves
   - zastávka autobusů (i zevnitř)
   - obecní úřad