[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Leden 29 13:44:59 UTC 2018

Mohla bych zvládnout ty schránky bez souřadnic - počkám na čerstvá data,
projedu tím skriptem a přes reverzní geokódování dotáhnu předběžné
souřadnice toho zbytku. Co si vzpomínám, umí to vrátit i přesnost toho
kódování minimálně na úrovni dům/ulice/obec.

Dala bych pak k dispozici zpátky soubor s doplněnými souřadnicemi +
případně tou přesností + dalšími informacemi.

Ta vlastní databáze není špatný nápad, protože časy výběrů okolních
schránky se změnily už minimálně 3x od chvíle, kdy jsem myslela, že mám
hotovo. Poslední velká změna bylo hromadné zrušení sobotních výběrů
schránek + posunutí výběrů některých schránek v pracovních dnech o cca 10
min. Pokud se nám podaří do OSM dostat ref, nebyl by pak problém to
udržovat aktuální importem, nebo minimálně vyhozením schránek se změnou.

Majka