[Talk-cz] Taskman pro poštovní schránky

r00t r00t na r00t.cz
Pondělí Leden 29 15:14:43 UTC 2018

Ahoj,

Tak jsem podle tabulky z CP tady v okoli domapoval schranky co nemely polohu,
jenom nazvy ulic. Dal jsem jim vsem spravne ref, ale ani potom se jako zelene v
POI importeru neobjevily... takze chapu to tak ze POI importer umi zobrazit
jenom ty co maji polohu v datech CP.
Pokud se vyresi to reverzni geokodovani tak to pro vetsinu asi bude stacit
(pokud je to krizeni dvou ulic tak je to vetsinou jednoznacne a celkem presne).
U par jsem ale jako popis videl treba "konecna MHD" a s tim si geo-dekoder neporadi.

Pokud ale mame zmapovat celou CR tak to bude chtit nejake lepsi reseni nez
"corrections.csv", at uz co se tyce vlastni korekce tak vizualizace na mape.

Asi by taky bylo dobre do popisu prace v taskmanu neco o tomhle pridat, protoze
ted se to cte tak, ze pokud ve ctverci najdu a opravim vsechny nezelene schranky,
muzu ho oznacit jako hotovy...