[Talk-cz] ortofoto mapy.cz

Lukas Gebauer gebylist na mlp.cz
Pondělí Leden 29 15:23:40 UTC 2018

> Podival jsem se na Krematora a stale mapuje co muze: Za vcerejsek 20 changesetu,
> dneska uz dalsich 20. Do komentare ted dava jenom "..." ale imagery_used je u
> vsech stale mapserver.mapy.cz :(

Není to obhajoba tohoto případu, ale něčemu nerozumím, a rád bych
našel odpovědi:

- Chápu, že se něco nemá kreslit podle zdrojů, které nemají
kompatibilní licenci. Ale co když to kreslím podle kompatibilního
zdroje, ale třeba na ty mapy.cz se kouknu jen pro kontrolu, jestli je
kompatibilni zdroj verohodny?
(Napriklad kreslím cestu podle své GPS stopy, a tady jsem si
poznamenal neco... vzpominam, ze to mel byt most. Tak se kouknu na
orto, jesti si pamatuji dobre, ze tam mel byt most...)

- pokud neco v iD kreslim, a na chvili se prepnu na jiny podklad,
zaznamena se to do imagery_used?

- nezpusobi to zbytecne falesne poplachy pri honu na carodejnice?

Lukas

--
Lukas Gebauer.

http://synapse.ararat.cz/ - Ararat Synapse - TCP/IP Lib.