[Talk-cz] Letiště Strakonice a jiné v OSM

Michal Poupa michal.poupa na gmail.com
Pondělí Červenec 9 10:38:46 UTC 2018

Snažil jsem se opravit letiště Strakonice aby to bylo jako jedno
letiště ale zřejmě je to tam nějak složitější - pozemky takže to
nezvládnu.
Na mapě to ale vypadá divně 4x ....

  Michal