[Talk-cz] Letiště Strakonice a jiné v OSM

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Pondělí Červenec 9 12:02:21 UTC 2018

> Snažil jsem se opravit letiště Strakonice aby to bylo jako jedno
> letiště ale zřejmě je to tam nějak složitější - pozemky takže to
> nezvládnu.
> Na mapě to ale vypadá divně 4x ....

Letiště Strakonice je opravdu dost příšerné, zřejmě to vzniklo importu
LPISů a podobnými věcmi, které rozsekávají pozemky na padrť.

Ale stejně divně to vypadá třeba u LKPR [1], ale problém je, že ty pozemky
jsou nesouvislé kvůli přetnutí D7 [2], takže se to na mapě prostě zobrazí
dvakrát včetně ikonky. A tam to je IMHO spíš nedostatek/bug rendereru, než
mapových dat jako takových.

-- Petr Kadlec / Mormegil

[1]: https://b.tile.openstreetmap.org/11/1105/693.png
[2]: https://www.openstreetmap.org/relation/949871