[Talk-cz] funguje Vám task manager turistických tras

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 19 14:58:11 UTC 2018

po návratu z dovolené jsem chtěl zkontrolovat další turistické trasy na task
manageru na http://taskman.poloha.net/project/2

Ten mi hlásí, že nejsem přihlášen na openstreetmap a při pokusu o přihlášení
mi hlásí následující hlášku:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable
to complete your request.

Please contact the server administrator at pv na propsychology.cz to inform
them of the time this error occurred, and the actions you performed just
before this error.

More information about this error may be available in the server error log.

Dělá Vám to také?

Pražák