[Talk-cz] funguje Vám task manager turistických tras

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 19 15:34:03 UTC 2018

Ano, dělá.

Trasy se dají kontrolovat i bez toho, editovat bohužel ne. Možná si psát
někam bokem čísla jednotlivých oblastí a ty následně označit jako hotové
(pokud jich teda není nějak podstatně víc).

Ideální by bylo poptat se co s tím na uvedeném mailu