[Talk-cz] "sezoní" cesty

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pondělí Červenec 30 07:31:11 UTC 2018

Taky jsem se s tímhle problémem už setkal.

Jsou to normální polní cesty, který zarostou, protože je nikdo nepoužívá
pravidelně.

Typický příklad je ta modrá cesta tady - https://maphub.net/severak/sezoni-
cesty

Druhý příklad je na té samé mapě ta červená. To je pěšinka - zkratka která
se naopak používá celkem často. Ale přesto i ta může zmizet, když pole
rozorají nebo když to zaroste řepkou (a už se tam neodvážím projít ani já se
psem jak ta řepka smrdí:-D ).

Každopádně i ty pěšinky jsem nakonec vyznačil jako highway=path a akorát do
note jsem přidal poznámku o řepce.

Viz https://www.openstreetmap.org/way/516566432 a https://www.openstreetmap.
org/way/516566436

Sice občas mizí úplně ale vždycky se objeví znova i když třeba o pár metrů
jinde.

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------